Klantenservice - Levering

Levering via PostNL

Het Stoffenwinkeltje werkt samen met PostNL om uw bestelling zo snel mogelijk te leveren. Wij doen er alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden. In de meeste gevallen verzenden wij de producten dezelfde dag en heeft u de bestelling de volgende dag in huis als u op werkdagen voor 17:00 uur bestelt en de stoffen op voorraad zijn. Dit geldt alleen voor bestellingen die betaald zijn met iDEAL en PayPal. Wij kunnen u helaas niet garanderen dat u de bestelling ook daadwerkelijk de volgende werkdag ontvangt.

Levertijden

PostNL probeert uw bestelling in maximaal 24 uur te leveren. Dit kan alleen in uitzonderlijke gevallen langer gaan duren. In plaats van 24 uur kan dit een aantal dagen langer duren. Indien u uw bestelling 5 werkdagen na de status verzonden, niet heeft ontvangen neem dan contact met ons op via +31 (0)172 473719.

Bestel voor 17:00 uur op:Eerste bezorgpoging op:
MaandagDinsdag
DinsdagWoensdag
WoensdagDonderdag
DonderdagVrijdag
VrijdagZaterdag
ZaterdagDinsdag
ZondagDinsdag

Verzendkosten

De verzendkosten bedragen € 4,95 per pakket binnen Nederland. Dit is een vast bedrag, ongeacht het aantal artikelen en zendingen per bestelling. Wij zullen bekijken of uw bestelling via briefpost verstuurd kan worden, is dat het geval dan betalen wij u het verschil terug. U betaalt geen verzendkosten bij besteding boven de € 50,00. Voor verzending naar het buitenland gelden andere tarieven.

Bestemming:Verzendkosten:
Nederland€ 4,95
België€ 8,00
Duitsland€ 8,00
Luxemburg€ 13,00
UK€ 15,00
Frankrijk€ 15,00
Oostenrijk€ 14,00

Bezorgadres

Indien de vervoerder niemand aantreft op het verzendadres is het mogelijk dat de bestelling bij de buren wordt afgeleverd. Hier krijgt u bericht van door de brievenbus. Indien dit niet het geval is kunt u met de niet-thuis-code voor 22:00 uur dezelfde dag via de website van PostNL aangeven waar en wanneer u het pakketje wilt ontvangen. Ook is de mogelijkheid dat de vervoerder de bestelling weer meeneemt en het de volgende (werk)dag nog een keer probeert. Als deze levering ook gemist wordt, kunt u de bestelling drie weken na de leveringsdatum ophalen in het postkantoor bij u in de buurt.

Niet leverbare artikelen

Wij streven er naar alle bestelde artikelen te leveren. Indien één van de artikelen op het moment van bestellen niet in voorraad is, wordt u daarvan per e-mail of per telefoon van op de hoogte gebracht. U kunt er dan voor kiezen om iets anders te bestellen, of dit artikel te annuleren. Wij retourneren het betaalde bedrag binnen 3 werkdagen terug op de rekening waarmee is betaald. Het verschilt per bank wanneer u het bedrag op uw rekening ontvangt.